emeliesform.blogg.se

Lite godis senare....

Publicerad 2013-07-27 09:40:52 i Träning, Träningskläder,

 
 
Godmorgon!
 
Igår var jag och Sanne ute och åt med några kompisar, vi hittade en jättemysig vegetarisk restaurang med fantastisk mat. En väldigt fin kväll med fint sällskap.
Till min rätt serverades potatis, som jag åt upp. Sen beställde vi efterrätt: glass och kaka. Och det triggade igång vårt sug så när vi skulle hem så gick vi inom hemmakväll och köpte godis. Så när vi kom hem så satt vi ute på vår gård och åt godis. När vi väl köpte godiset så kändes det som en bra idé och gott. Men när vi satt och åt så var det inte speciellt gott och jag ångrade mig ganska snabbt ang att det var en bra idé. Det är ju den sämsta idén någonsin. Men nu är det gjort och det finns inget jag kan göra åt det. Efterrätten ångrar jag inte så mycket, mest godiset. 
 
 
Idag ringde min väckarklocka strax innan sju, och jag kände mig faktiskt utvilad trots en alcohol igår och inte så mycket sömn.
Efter en celsius så begav vi oss mot gymmet. Idag var det biceps och triceps som stod på träningsschemat.
Ett bra träningspass och jag känner att jag tog ut mig ordentligt, är väldigt trött i mina biceps.
 
Och självklart invigde jag mina nya träningskläder:
OBS är glad men trött pga har köttat på gymmet!
 

Nu ska jag strax klä på mig och bege mig mot jobb och ett dygnspass!
Imorgon blir det nog vilodag, jag slutar 12.00 och sen ska jag hänga på stranden hela eftermiddagen för det ska tydligen bli T R E T T I O grader!! Sinnes.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela