emeliesform.blogg.se

MorgonPW och morgonträning.

Publicerad 2013-07-30 09:00:45 i Träning,

 
 
Godmorgon!
 
Idag väckte Sanne mig när hon kom hem från gymmet vid 06.00. Jag var knappt vaken när jag tog på mig mina träningskläder, haha.
Först var jag ute och gick, precis som igår. Fast inte lika långt, utan idag blev det 4km PW i duggregn genom malmö. Det var ett riktigt mysigt sätt att vakna på.
Sen mötte jag Sanne i trappen och gav henne en puss innan hon skulle iväg och jobba. Jag gick hem och blandade aminosyror och hämtade min gymväska och begav mig mot gymmet.
Idag tränade jag rygg. De senaste gångerna jag har tränat rygg, så har jag tyckt att det har varit tråkigt. Fast idag kändes det lite roligare och jag kände mig stark!
 
Nu ska jag dricka upp mitt fettkaffe och sen ska jag duscha. Idag ska jag jobba 12--21 och tänkte gå inom Stadium som har halva reapriset (hehe) innan jag tar tåget 11.08.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela