emeliesform.blogg.se

Ny vecka, nya mål. LETS DO THIS.

Publicerad 2013-07-08 11:22:47 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Hej på er!
 
Jag går in på min sista semestervecka, men jag är inte bitter för det! snarare tvärtom, det ska bli skönt att jobba lite igen! Och dessutom så är mitt jobb sså himla bra och jag är ledig lite då och då!
 
Denna veckan börjar allvaret igen när det gäller min kost. På semestern blir det som det blir, jag åt inte direkt strikt LCHF och åt mycket mejeriprodukter. Men idag börjar mejerifri och strikt LCHF igen. I allafall fram tills den sista Augusti. Sen får vi se vad som händer. Mitt mål är att jag väger under 100 då. Jag behöver all pepp jag kan få! Det betyder att jag måste jobba extra hårt, vilket jag är beredd på.  JAG SKA KÖTTA OCH KLARA DET.
 
Imorse hade jag svettfest på gymmet, alltså det var helt sjukt hur mycket jag svettasdes? 
Jag körde 15 min intervaller på crosstrainern först och sen fokuserade jag på hastighet på löpbandet i 20 min. Målet är att orka springa långt på 9.0. Jag m å s t e löpträna mer! Jag VILL löpträna mer! Och sen hade jag ett tungt och ännu mer svettigt axelpass! 
Jag funderar på om jag ska ut och springa ikväll när värmen har lagt sig lite, KOM IGEN EMELIE KLART DU SKA UT OCH SPRINGA. HITTA MOTIVATIONEN!! (hjälp!)
 
Jag ska ner i tvättstugan en sista gång sen ska jag till stranden med min mamma. Jag funderar på om jag vågar ha på mig mina träningsshorts? Vågar jag? KOM IGEN EMELIE. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela