emeliesform.blogg.se

Sol och träning.

Publicerad 2013-07-06 11:14:36 i Allmänt,

 
 
Idag vaknade jag innan min väckarklocka  dvs vid halv åtta och kände mig utvilad. Sen satte jag på kaffe och drack en kopp innan gymmet. Alltså att börja morgonen med en kaffe <3 
Idag invigde jag mina träningsshorts på gymmet, jag kände mig väldigt naken och obekväm. 
Det är verligen något jag måste träna på, att känna mig bekväm i. Det är ju ganska konstigt för jag kan ha på mig en bikini och känna mig hyfsat bekväm, men shortsen tar imot lite.
 
Idag körde jag intervaller på crosstrainern, såklart! Sen körde jag bröst och mage! Jag hade inte riktigt räknat med att man (jag) blir så svettig om knäna? Så jag halkade runt på mattan när jag skulle ändra ställning från planka/armhävningar/situps med viktskiva, haha det måste sett roligt ut!
 
Det är så jävla frustrerande att skriva på denna datorn, så jag orkar inte skriva mer. Dessutom har jag bråttom som vanligt. Idag ska vi till Landskrona och dricka vin i solen hela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela