emeliesform.blogg.se

Standing in the way of control.

Publicerad 2013-07-24 09:51:53 i Allmänt,

 
 
God morgon!
 
Alltså denna träningsvärk i mina ben är nästan outhärdlig...inatt vaknade jag varje gång jag skulle vända mig pga det gjorde ont i mina ben. Haha. Jag tar tillbaka alla gånger jag har sagt att jag har haft sjuk träningsvärk..detta är nog det värsta jag har varit med om! Jag hoppas verkligen att det börjar gå över idag! Jag kan inte ens knäppa mina skor själv...pinsamt!
 
Igår tränade jag axlar! Ni kanske är trötta på mitt tjat om hur mycket jag älskar att träna axlar? Men det struntar jag i! ALLTSÅ JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA AXLAR!!! Det är verkligen min favorit av all times! Tillsammans med tabata på crosstrainern! Vilket jag både började och avslutade mitt pass med igår! Så jag kan ju säga att jag hade världens bästa pass igår! Det ända som var minus var att jag fick ha stenålders-crosstrainern på tjejgymmet pga de nya där ute var upptagna. Men så är det väl när en tränar vid 17.30 med alla andra människor!
 
Efter gymmet bestämde jag och Sanne oss för att ta ett kvällsdopp och äta kvällsmat på stranden. Så efter att vi snabbt bytat om till badkläder istället för träningskläder så gick vi till konsum och plocka ihop vars en sallad, min bestod iprincip bara av kyckling, ost och lök (MUMS) och lite paprika!
Det var så skönt i vattnet att jag knappt ville gå upp. 
En väldigt fin avslutning på dagen igår, så himla mysigt!
 
Jag är ledig tills på lördag, så lyxigt! Jag har fortfarande lite semester-känsla dvs jag sätter ingen klocka, jag planerar inget utan jag tar det som det kommer helt enkelt. Skönt!
 
Nu ska jag diska lite sen ska jag bege mig mot gymmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela