emeliesform.blogg.se

Chokladkross med hallon.

Publicerad 2013-06-03 21:01:40 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Meningen var att jag skulle komma iväg och träna biceps och triceps igår. Men när min väckarklocka ringde vid sju kändes min kropp som en stor tegelsten. Jag valde att somna om och sova två timmar till innan det var dags för mig att jobba dygn. Det är väldigt viktigt att lyssna på sin kropp!
 
Idag känner jag mig piggare igen! Och när jag kom hem så begav jag mig till gymmet och tränade bisceps, triceps och axlar. Jag sprang idag som uppvärmning istället för crosstrainern, det kändes så lätt och roligt idag! Och dessutom så sprang jag på 10.5 och kände mig supersnabb!
 
Här kommer mina träningsplaner:
 
Måndag: Biceps,Triceps och Axlar.
 
Tisdag:  Jag har anmält mig på ett pass 45min IW imorgonbitti kl 08.00
 
Onsdag: Vila. Jag ska jobba och sen ska jag på student.
 
Torsdag: Som jag längtar tills på Torsdag! Då ska jag och min köra en rolig utmaning på gymmet! Vi ska köra en viss distans på varje konditionsmaskin. ( Rodd, Crosstrainern, Löpbandet och Cyckel) Hur kul kommer inte detta att bli?
 
Fredag, Lördag och Söndag har jag inte riktigt bestämmt mig för än. Det blir vad jag känner för just då!
 
 
Nu sitter jag i soffan med en skål gojs som jag har mixat ihop, ( hallon, mörk choklad, mandelmjöl,
kokosmjölk och lite proteinpulver) och väntar på att min tjej ska sluta och komma hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela