emeliesform.blogg.se

Fredag, träna och jobba.

Publicerad 2013-06-14 10:12:40 i Allmänt,

 
 
 
 
Två arbetspass kvar, sen är det 4 veckorssemester som väntar. TVÅ långa pass. Kvällspass idag och jouren imorgon. Sen kommer semstern!! Jag ska bara njuta på min semester dvs träna hela tiden!! Jobba med mig själv och min kropp. Rensa mina tankar, rensa min kropp.
 
Igår kom jag aldrig iväg och träna, jag ville bara ligga kvar i sängen. Jag tänkte att på semestern så har jag ju all tid i världen till träning, jag tar igen det då. Men sen kände jag ånger hela dagen för att jag inte tränade. Jag vill ju forma min kropp, jag vill ju att det ska hända saker, jag vill se en förändring. Men inget händer om du skiter i att träna. Det blir ingen förändring! Skiter du i träningen en gång blir det lätt två gånger..tre gånger osv. Samma sak när det gäller "okej jag tar en kaka idag bara" sen sitter du där och äter kakor varjedag och mår dålig över din vikt. Detta var jag förr, men inte längre! Det är jag så otroligt glad och tacksam över! Jag vet om att det är svårt att bryta och börja om. det gäller att hitta det där som får dig att VILJA förändra.
 
Så idag var jag på gymmet strax efter åtta! 10 min uppvärmning på crosstrainern. Jag körde intervaller på uppvärmingen som alltid. Sen stod bröst och mage på träningsschemat. Det var riktigt tungt och jobbigt att träna bröst idag. Svetten sprutade och alla vikter kändes extremt tunga. Jag är glad att jag började min fredag med ett svettigt pass på gymmet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela