emeliesform.blogg.se

Jag älskar att träna axlar, skulle kunna göra det varje dag!

Publicerad 2013-06-25 20:23:52 i Allmänt,

 
 
Alltså träningsvärken jag har i framsida lår sedan gårdagens benpass är det sjukaste jag varit med om på läääääänge! Varje steg är ett helvete, men så jävla gött!
 
När min tjej kom hem vid halv sex så drack vi kaffe och celsius (hehe dubbel energi!!) och åt proteinbars. Sen begav vi oss mot gymmet!
Min uppvarmning bestod av 30 min på crosstrainern, alltså jag verkligen köttade och gav allt jag hade! Jag var så nöjd efteråt och kände mig så himla duktig, bra jobbat Emelie! 
Sen körde jag min favorit nämligen axlar! Fast det vet ni väl vid det här laget! Jag kan inte riktigt förklara varför jag gillar att träna axlar så mycket. Kanske för att det är så roliga övningar? 
Vad gillar ni att träna mest?
 
 
Nu ska jag se hur det går för kvällsmaten i ugnen! Nu blev det kvällsmat så sent igen fast att jag inte gillar det. Men jag har ju semester, då blir det ju som det blir ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela