emeliesform.blogg.se

Kokosgröt.

Publicerad 2013-06-11 06:16:14 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Medans jag är påväg till jobb så tränkte jag dela med mig av min favoritfrukost!
Det blir ingen frukost för mig idag utan en massa fasta! Jag ska på möten och utbildning och av andra erfarenheter så kommer det bara serveras vitt bröd och kakor,  dvs döden! Så jag tror att det blir en lång fasta för mig. men det gör inget!
 
 
 
I min kokosgröt för 2 personer:
 
Knäck 4 ägg i en kastrull.
Häll i 2 dl kokosmjölk, 1 skopa proteinpulver (det är givetvis upp till var och en om man vill ha proteinpulver i!)
2 msk kokosmjöl och lite vaniljpulver.
Blanda allt i kastrullen till den blir "grötig"
 
Sen är det bara att servera med lite kanel på och frusna bär!
 
Superlätt och supergott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela