emeliesform.blogg.se

Mejerifrukost.

Publicerad 2013-06-15 09:50:11 i Allmänt,

 
God morgon!
 
Solen skiner och det är mitt sista arbetspass innan fyra veckors semester! Ursäkta tjatet men det ska bli så skönt!
 
Idag var jag på gymmet vid åtta. Idag var det ett ryggpass som väntade på mig! Och när jag tyckte att jag hade mycket tid kvar så körde jag några axelövningar eftersom jag älskar det. Och så avslutade jag med en massa magövningar eftersom jag inte har någon träningsvärk sen igår.
 
När jag kom hem så hade min tjej fixat frukost till mig:
Turkisk youghurt med vanilj och jordgubbar! Så fruktansvärt gott! 
Men eftersom min mage inte är van vid mejerier så har jag ont i magen nu. Men det är värt det för det är så gott!
 
Nu har jag bråttom som vanligt! Jag ska jobba dygn/jour och när jag slutar imorgon kl 12.00 så ska jag åka hem till min mamma och fira min bror som fyller år, fira min semester och fira att min syster slutat nian osv!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-07-31 11:17:49

Hej!
Pröva med laktosfria produkter när du blir sugen på att äta mejeriprodukter, så kanske du slipper magont. (Om du inte redan gör det)

Har kollat lite i din blogg, du är super duktig!!! Kämpa vidare!

/ zhiwa (instagram)

Svar: Tack så hemskt mycket för tipset, konstigt nog har jag aldrig tänkt på det? Haha. Och tack så mycket för uppmuntran, och du är också duktig! Jag har kolat in dig på instagram ;-)
Emelie None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela