emeliesform.blogg.se

Morgonlöp pt.3

Publicerad 2013-06-19 10:29:49 i Allmänt,

 
 
God morgon!
 
Imorse gick jag till pildammarna för att springa. Idag hade jag satt upp ett mål: 2 km under 15 minuter. 
Jag vill gärna testa army fitness (jag älskar utmaningar, och detta är verkligen en stor utmaning fysiskt och psykiskt) mer info hittar du här!
Och för att göra army fitness måste du kunna springa 2 km under 15 min.
OBS jag önskar mig 6 veckors army fitness i present!! 
Jag sprang 2km på exakt 15 min, men jag kände mig ganska omotiverad idag och tror att jag kan springa det snabbare!
 
Idag hade jag hoppats på att inviga min nya bikinitop mellan tvättomgångarna men det ser inte riktigt ut som om solen vill komma fram?
Förra året köpte jag mig min första bikini någonsin, men mina bröst har blivit ganska mycket mindre sedan dess..så överdelen passade inte längre så jag fick köpa en ny.
 
Ikväll när min tjej har slutat jobba ska vi till gymmet! Jag har inte varit på gymmet sedan i lördags! OMG! Känns som typ månader! Det ska bli så skönt att få lytfa en massa tunga vikter! Jag längtar verkligen efter kvällens rygg och axelpass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela