emeliesform.blogg.se

Ny frisyr.

Publicerad 2013-06-28 10:13:05 i Allmänt,

 
 
Jag har så svårt att hitta en frisör jag tycker om. Igår när jag skulle klippa mig fick jag en jättetrevlig frisör. Jag gav hen fria händer med lite önskemål. Det blev en halvlång page och jag trivs jättebra i min nya frisyr.
Men för ca ett år sedan började jag med no poo (balsammetoden) Och mitt hår har blivit så mycket bättre utan schampoo.  Alltså verkligen jättebra!
Men igår när jag klippte mig, så huxflux innan jag fattade något så sprayade min frisör en massa mousse i mitt hår (som garanterat inte är no poo-vänliga).
Så idag när jag skulle duscha fick jag först tvätta mitt hår med schampoo :( och sen med mitt tvättbalsam.
och nu är mitt hår katastrof igen! :( Det ser hemskt ut! Man skulle inte kunna tro att jag klippte mig igår.
 
 
Det syns lite att det är helt frissigt och konstigt. Så himla synd att hen inte frågade först om det var okej med moussen.
 
Nu ska jag iväg till Landskrona och luncha med en kompis!
Ikväll tänkte jag och min tjej åka över till köpenhamn dricka öl och kanske lyssna på Editors som spelar på tivolit.
 
Och imorgon är det champangefrukost som gäller innan regnbågsparaden, jippy! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela