emeliesform.blogg.se

Ny vecka, nya krafter!

Publicerad 2013-06-10 15:18:45 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Detta är min sista arbetsvecka, sen går jag på 4 veckors semester! S Å J Ä V L A skönt det ska bli! 
 
Idag var jag har jag och min tjej tränat tillsammans. Det blev biceps, triceps och axlar! Jag höjde vikten på väldigt många övningar idag! Jag älskar när jag märker att jag blir starkare! Det är så motiverande, det får mig att kämpa lite till!
Jag trivs så bra med mitt träningsupplägg just nu, dvs tränar 5-6 dagar i veckan och lite mer kondition än vad jag gjorde innan!
Förra veckan körde jag ingen periodisk fasta. Utan jag åt som jag ville helt enkelt. Men jag tänkte gå tillbaka till periodisk fasta denna veckan! Jag trivs mer med det! Jag är konstant hungrig om jag äter frukost eller sent på kvällen. Fördelen med fastan är att jag snabbare känner mig mätt. Och att INTE småäta.
 
Imorgon kommer bli en lååååång dag. Först ska jag in på APTmöte på jobb imorgonbitti sen ska jag iväg direkt på en utbildning efter det och kommer hem vid halv sex på ikvällen igen. Då tänkte jag tvinga mig iväg och träna för jag vet hur skönt det kommer kännas efteråt! Det är oftast när man är som tröttast man behöver det mest! (hehe ska försöka tänka så imorgonkväll)
 
Och jag lägger inte upp något träningschema denna veckan för jag tar en dag i taget, och gör vad jag känner för!
Nu ska jag se om min hemmagjorda proteinbar får godkänt! I såfall lägger jag upp receptet i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela