emeliesform.blogg.se

Överskottsenergi och MMsports.

Publicerad 2013-06-04 14:29:47 i Allmänt,

 
 
 
Hej!
 
 
Jag blir så rastlös när jag är ledig. Jag kan inte riktigt slappna av och vill göra saker hela tiden.
Och eftersom jag tränade imorse så har dagen gått extremt långsamt.
 
IWn gick bra! Jag var svettigast av alla som vanligt, haha. Efteråt gjorde jag lite plankor! Jag har som mål denna vecka att klara plankan i en minut. Vi får se hur det går.
När jag var påväg hem så kände jag mig inte riktigt klar. Jag har så mycket energi över.
Jag hoppas verkligen att min tjej vill typ ut och springa när hon kommer hem från jobbet. Jag måste göra nått mer idag. Eller är det någon annan som är sugen? Skicka ett sms i såfall! Jag är redo anytime :)
 
Annars har jag vatt i stan en stund och köpt en studentpresent tills imorgon. Och så var jag i MMsports nya butik som öppnade här i Malmö idag. Jag beställer alla mina saker från dem. Roligt att de ha öppnat en butik här och skönt att jag bara kan springa ner dit om jag behöver nytt proteinpulver tex.
 
Jaha, vad ska jag göra nu? Baka kanske?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela