emeliesform.blogg.se

Pigg trots lite sömn!

Publicerad 2013-06-26 10:47:18 i Allmänt,

 
 
 
Hej på er!
 
Jag har varit uppe sedan 07.00, efter en natt med ca noll sömn. Ni vet när man bara ligger och vrider på sig i sängen och det känns som om man aldrig kommer att kunna sova? en sådan natt har jag haft! Senast jag kollade på klockan var hon nästan 02.00...Men jag kände mig pigg och utvilad vid sju tydligen!
 
Efter en kopp kaffe var jag på gymmet!
Jag körde kondition och mage idag!
40 min crosstrainer 15 min på löpbandet och 15 min magövningar!
Ett bra pass, jag var dygnsur när jag kom ut i regnet efteråt!
Men jag tror att jag följer med min tjej ikväll om hon ska träna. Jag kände inte riktigt att jag gav allt nämligen.
 
Idag ska jag gå på stan med min mamma. Sen tänkte jag ta med mig henne till LCHF-butiken i Arlöv, såg nämligen att det hade chokladbiskvier idag och jag vet att min mamma älskar det!
 
 
Nej nu ska jag dricka upp min celsius sen ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela