emeliesform.blogg.se

Positivt tänkande=super krafter!

Publicerad 2013-06-27 12:49:52 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Idag sov jag till 09.00 och var stressad för att jag sov för länge....jag är extremt bra på att ha semester känner jag!
 
Efter en kopp kaffe var jag på gymmet! Idag invigde jag mitt nya linne som jag fick av min mamma igår, och har seriöst drömt att jag tränar i det hela natten..
 
Idag har jag kört rygg/bröst! Jag fick höja vikt på nästan alla övningar! Det är säkert tack vare linnet! Jag kände mig snygg idag på gymmet (varför vill man vara snygg på gymmet? jag är ju där för att träna inte vinna någon tävling i snyggaste outfiten) och det gjorde att jag kände mig mer självsäker! Självsäker på gymmet= tänja på gränserna och bli superstark! Jag lovar att det är så! Har du en bra dag, mår superbra och känner dig självsäker så blir din träning tio gånger bättre! det är mitt bästa tips! Att alltid gå in i allt med positivt tänkande! 
 
Jag vet inte om jag gillar att träna ensam eller i sällskap. Det är nog lite från dag till dag. Idag kändes det bra att vara ensam samtidigt som det hade varit kul om någon hade varit med mig och peppat mig och sagt att kom igen Emelie du klarar en gång till!
 
Om en timme ska jag vara hos frisören. Jag vet som vanligt inte hur jag ska klippa mig, jag brukar ge ganska fria händer. Men en sak är säkert, mitt hår börjar fastna i mina armhålor det är ett säkert tecken för mig att det är dags att kapa av en bit! Till alla er med långt hår: Hur i helvete klarar ni av det? Fastnar inte ni överallt med det? Det är fuskigt i så fall!
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-06-27 20:20:48

Haha så gulligt: superlinnet!!! ) det med storleken får du dock verkligen ta och lära dig. Änglaflickan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela