emeliesform.blogg.se

Seg dag, träning och Hamburg.

Publicerad 2013-06-30 21:01:47 i Allmänt,

Hej! Snart är helgen slut och jag går in på min tredje semestervecka! Tidigt imorgonbitti åker jag till min pappa i Hamburg, och kommer hem på torsdagkväll. Jag har givetvis packat ner pulsklockan och löpskorna, eftersom jag inte vill att det ska gå för många dagar mellan träningen. Igår var en fin dag med fina vänner och min mamma. Vi började dagen med en god champagnefrukost innan vi begav oss mot regnbågsparaden! Trots ösregn var det en fin parad! Idag har vi legat i soffan större delen av dagen. Mysigt och välbehövligt! Men vi har även varit på gymmet och tränat! Oftast när man är som tröttast och verkligen känner att man inte orkar träna så behöver man verkligen komma iväg en liten stund. Jag mådde så bra efter dagens kvällspass på gymmet! Jag behövde verkligen komma iväg och röra på mig! Nu ska jag packa det sista innan det är läggdags! Tåget går 7.44 från Köpenhamn imorgon så jag ska upp tidigt! Vi hörs i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela