emeliesform.blogg.se

Semester och en löptur.

Publicerad 2013-06-17 19:37:34 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Nu har jag officiellt semster! 
Det firade jag med en löptur imorse. Så himla skönt det var! Jag bestämde mig för att försöka springa så´mycket som möjligt på semestern. Börja varje morgon med en löptur kanske? Alltså inga långa löppass utan ett kort och avslappnat pass.
Jag har tänkt träna så mycket jag kan och känner för på semestern, gärna många långpass. Men jag vill inte stressa över träningen, utan jag vill att det ska kännas bra och roligt.
 
Idag är jag extrem trött och tänker inte skriva så mycket mer.
Imorgon ska jag följa med min mamma till handkirurgen och vara med som stöd när hon ska operera sitt finger, som hon bröt för två veckor sedan när vi sprang. Hoppas att det går bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela