emeliesform.blogg.se

#30rätt

Publicerad 2013-03-12 19:24:52 i Allmänt,

 
Hej!
 
Det blev en timmes PW i solen innan, så skönt! Jag hoppas verkligen att vi går mot ljusare tider nu och slipper mer snö.
 
Från och med idag kör jag en 30 dagars utmnaning. Idén kommer ifrån denna blogg, jag kör lite en egen verision.
 
I 30 dagar ska jag:
 
Träna minst en timme om dagen. Jag ska försöka att komma till gymmet varjedag men ibland så blir det kanske en PW. Huvudsaken är att jag rör på mig minst en timme om dagen.
 
Skippa mejeriprodukter. Hejdå uppblåst mage!
 
Sova åtta timmar varje natt. Det gör jag redan för det mesta!
 
Äta strikt LCHF. Det vill säga: inga efterrätter, inga snacks och inget sötningsmedel!
 
Och inte dricka någon alkohol.
 
Denna utmaning känns hur bra som helst! Jag är så peppad och tycker att det ska bli kul. Det jag tror kommer bli en riktig utmaning är mejeriprodukterna, det är något jag egentligen äter dagligen. 
Jag tror att det kommer gå bra!
 
Har ni kört någon utmaning? Hur gick det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela