emeliesform.blogg.se

Always been top rated, you think you can change it?

Publicerad 2013-03-16 11:53:17 i Allmänt,

 
 
Hej alla fina!
 
Idag tyckte vår katt att vi skulle gå upp vid sju! Det ville inte jag, så jag låg kvar i sängen till strax innan åtta! Sen satte jag på kaffe och tog på mig träningskläderna! Kaffe innan gymmet är det bästa! Hemma dricker jag bara kaffe innan gymmet, det är väldigt sällan jag dricker kaffe annars. Förutom på jobb, då dricker jag nästan litervis med kaffe? Haha.
 
Idag blev det 25 min uppvärmning på crosstrainern och sen blev det biceps och triceps! Jag tyckte att jag såg så himla stark ut när jag tittade på mig själv i spegeln! Jag kunde ana hur mina muskler jobbade hårt!
 
Igår när jag åkte hem från jobbet, kände jag mig så oehört trött. Jag ville bara lägga mig i soffan och halvsova. Men istället för att göra det så bestämde jag mig för att byta om och gå ut och springa! Ett av mina bästa beslut någonsin! Jag spräckte onsdagens 22 min på löpbandet! Jag sprang/jogga/kalla det vad du vill i 40 min!! Och jag kom 4 km!!! så himla nära mitt mål med 5 km!!! Om jag visste att jag hade kommit 4 km så hade jag defenetivt köttat 1 km till och kommit 5 km!!! Men det visste jag inte, pga jag har en ny telefon och glömt att aktivera något på runkeeper-appen. Jaja nästa gång! Nu vet jag att jag kommer klara det!! Så himla skön känsla när man har sprungit ett tag och benen bara rör sig på automatik!!!
 
Idag verkar det bli fint väder, så jag ska strax hoppa in i duschen och fånga dagen! Det står faktiskt carpe diem i min kalender idag, för jag är ledig och kan göra vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela