emeliesform.blogg.se

Bra start på veckan!

Publicerad 2013-03-04 10:22:11 i Allmänt,

 
 
 
När min väckarklocka ringde imorse så såg den ut såhär!
 
När jag kom till gymmet så kände jag att det kommer bli ett bra pass idag!
Men när jag ställde mig på löpbandet och började springa så kände jag hur trötta mina ben var. 
Men eftersom min kropp älskar mig så gav den mig lite extra energi, tack kroppen!
Sen körde jag bröst, rygg och mage.
Jag kände mig stark idag, och huxflux så tog jag 10 kg vikten på enarmsrodd och det kändes så himla lätt! Inne på tjejgymmet finns bara upp till 10kg så snart måste jag våga mig ut till de tyngre vikterna. Men jag vill köra med 10 kg ett tag till först!
 
Idag är det dags för jobb efter tredagars ledighet! Denna veckan är jag bara ledig på fredag! Men sen är jag ledig ganska mycket nästa vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela