emeliesform.blogg.se

Första Mars.

Publicerad 2013-03-01 09:09:58 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Alltså känslan när man kommer ut till solen efter ett bra fredagspass! Så glad jag blev, och livet kändes så underbart!
Idag tyckte jag inte att det var jobbigt att gå upp kvart över fem! Utan jag tyckte faktsikt att det var skönt att komma upp!
Idag fick begreppet spänn magen på IWn ny innebörd för mig, jag hittade rätt läge! Och tyckte att det blev lite roligare sen, för det ända jag tänkte på var att spänna magen och tiden flög iväg!
Efteråt blev det 20 min magövningar: planka på tå, planka på knä och situps på boll.
Puh det brände gott i magen sen! Hoppas jag får träningsvärk imorgon, jag älskar att ha träningsvärk i magen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela