emeliesform.blogg.se

Mysig Söndag.

Publicerad 2013-03-03 13:54:19 i Allmänt,

 
 
Idag har vi haft ett riktigt söndagspass!
Jag körde ben idag, puh mina ben är SÅ TRÖTTA. De måste nog vila lite. 
Jag har hittat en artikel i en tidning som ska få mig att fixa 5 km på 8 veckor. Imorgon går jag på vecka 2. Vi får se hur det går!
Jag har fortfarande träningsvärk i magen sen i fredags, så bensparken var riktigt jobbiga idag!
 
OBS åt världens godaste frukost idag!
Turkisk yoghurt med proteinpulver med chokladsmak i, kokosflingor och jordgubbar!
Så himla gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela