emeliesform.blogg.se

Onsdagsrapporten.

Publicerad 2013-03-20 11:52:34 i Allmänt,

 
 
Hej på er alla fina!
 
Igår tränade jag med en kompis på kvällen. Jag har ju berättat om hur mycket jag hatar det innan. Och igår fick jag det bekräftat igen. DET VAR SÅ JÄVLA MYCKET MÄNNISKOR. Uppvärming blev 25 min på löpbandet. Jag hade ätit ganska mycket precis innan (jag tycker om att träna på fastande mage) så jag kände mig som en uppstoppad korv. Jag hade ont i magen och mådde illa pga jag ätit innan. Så det gick åt helvete på löpbandet. Jag var helt slut efter tio min så den sista kvarten var så plågsam. 
När jag kom in på tjejgymmet så var där fullt, det satt någon på varje maskin som fanns. Tur att jag typ aldrig använder maskinerna och kör mest fria vikter. Det blev någon härlig blandning av biceps, triceps, axlar, bröst och rygg. Det var inte mitt bästa träningspass direkt. 
Men jag kom iallafall i väg till gymmet. Jag var där länge och svettades, istället för att bara sitta hemma.
 
 
Idag har jag redan varit iväg och tränat. (åh så himla skönt med ett morgonpass på vårt lilla gym!) 
På min löpningslista stod det 1km på hög fart. Det gick helt okej, sprang på högst 10.00. För mig är det så JÄVLA snabbt! Sen var det ett benpass som väntade på mig.
Och jag avslutade med 5 min cykling för min tjej ville springa lite.
Cykla på gymmet är ganska deprimerande enligt mig. Fyfan finns det något värre?? Ja, kanske benspark.
 
Och ang bilderna i förra inlägget: Ja min kroppshållning är helt annorlunda! Det är/var ett av mina första mål med träningen att få en bättre hållning. Jag kan nog bocka i CHECK på det va? ;)
 
Idag är jag ledig! Då ska jag tvätta träningskläder så jag kan fortsätta träna och gosa med mig tjej + katt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela