emeliesform.blogg.se

(rubrik)

Publicerad 2013-03-07 16:02:33 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Idag har jag också en vilodag, det kliar lite i benen. Men imorgon ska jag träna igen!
 
Jag har nästa precis kommit hem från jobb. Egentligen skulle jag jobbat lite längre, men jag har en massa plustimmar och i dag kunde jag ta ut några och få gå hem tidigare. Skönt, även om jag älskar mitt jobb!
 
 
Nu sitter jag här med min fika: Thé med kokosolja i ( alltså älskar thé, dricker nästan aldrig kaffe längre utan bara thé! Och kokosolja i har jag först och främst för att det är supergott! och sen för att det är bra för förbränningen.) Och mandlar, som är så gott!
 
Det värsta som kan hända när vi handlar är 1. alla ägg är slut. 2. att vi får en dålig kokosolja. haha.
 
Nu ska jag fortsätta gosa med min katt som ligger bredvid mig och spinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela