emeliesform.blogg.se

Run run run run.

Publicerad 2013-03-05 19:21:11 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Idag skulle jag egentligen ha en vilodag.
Men jag blev sugen på att springa intervaller ute! Så när jag kom hem efter dagens möte så bytade jag och min tjej om och begav oss ut! Vi körde mina intervaller som jag egentligen skulle göra på Torsdag, och det gick bra.
Så himla skönt att vara ute i det fina vädret istället för inne på gymmet!
Och så mysigt att få springa tillsammans med min tjej.
 
 
 
Imorgon ska jag på en spännande utbildning hela dagen, och har bestämt att det är vilodag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2013-03-06 12:21:42

Du var SUPERduktig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela