emeliesform.blogg.se

Tisdagsmos!

Publicerad 2013-03-12 11:49:13 i Allmänt,

 
 
 
Hej!
 
Igår hade jag feber och värk i hela kroppen. På träningsschemat stod 60 min PW, men eftersom jag var "sjuk" så blev det inget. Och eftersom jag har världens bästa imunförsvar så vaknade jag feberfri och pigg idag!
 
Eftersom jag är feberfri idag så gick jag och tränade, jippy!
På dagens träningsschema stod det springa intervaller/ benpass. ALLA löpband på gymmet var upptagna när vi kom dit....och det är så fint väder, jag borde kört mitt benpass och sen gått ut och sprungit! 
Men nej. Det blev 20 min intervaller på crosstrainern och tio min rodd som uppvärmning.
Sen dödade jag mina ben..puh. 
 
Jag är så himla hungrig så nu ska jag göra frukost! Sen tänkte jag berätta om min 30 dagars utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela