emeliesform.blogg.se

Världsrekord.

Publicerad 2013-03-13 09:22:05 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Vilken underbar dag!! När jag vaknade tidigt imorse var jag ganska trött och skulle hellre vilja ligga kvar i sängen än att träna. Men efter en kopp kaffe vaknade jag till liv och begav mig mot gymmet.
 
Idag tänkte jag ta igen mina intervaller från igår (springa 6 min gå 1 min och upprepa 3ggr) Men efter att jag sprungit 8 min (pga en bra låt så jag kunde inte stanna vid 6 min) så kände jag mig så himla stark och snabb! Så jag fortsatte att springa. 22 min sprang jag....22 MINUTER SPRANG JAG!!!!!!!!!!! Alltså ni förstår inte. JAG SPRANG 22 MINUTER!!!!! JAG HAR ALDRIG UNDER MINA SNART 24 JORDSNURR GJORT DET.  Men idag gjorde jag det!
Jag var tvungen att gråta lite av lycka efteråt, så stolt jag är över mig själv och min kropp! Och jag vill tacka mitt huvud som köttade alla hjärnspöken!!!! Jag kan fortfarande inte förstå det, och jag kan inte riktigt beskriva min lycka! 
Efter var jag så endorfinhög att axel,rygg och bröstpasset kändes som en piece of cake!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, idag ska jag jobba natt. Om jag nu kommer till jobba pga en brand. (jag är världens sörsta tidspessimist, jag ska träffa en vän kl 13.00 innan jag och jag börjar redan bli stressad. Hehe, kanske inte min bästa sida!
 
Vi hörs imorgon!
 
En svettig och glad tjej!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-03-13 12:34:13

älskade, finaste unge! du är bara BÄST <3

Postat av: Nina

Publicerad 2013-03-13 16:13:44

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!

Postat av: Sanne

Publicerad 2013-03-13 18:10:59

bästa finaste tjej!!!!! <3 du är så jävla duktig!!

Postat av: Jeny

Publicerad 2013-03-15 20:59:43

du är så himlahimla bra! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela