emeliesform.blogg.se

Working out.

Publicerad 2013-03-10 12:55:26 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Idag vaknade jag och var pigg och glad trots några öl för mycket igår. Jag hade en massa energi i kroppen och var riktigt pepp på att träna! Kondition och mage stod det på träningsschemat!
 
Igår blev det (ofrivilligt) vilodag. Jag skulle egentligen iväg och bada med jobb men det blev inte riktigt så.
Blev dock en timmes promenad. När jag skulle låsa upp min cykel igår när jag skulle hem så knäcktes min cykelnyckel i låset............FML. Så idag får jag gå i denna snöstorm till jobbet. jaja.
Igår kväll var vi hos en vän som fyllt år, drack öl och hade väldigt trevligt.
 
Nu ska jag strax iväg till jobb och jobba till imorgon förmiddag.
 
Imorgon börjar en 30 dagars utmaning som jag tänkte berätta mer om då!
 
 

Kommentarer

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2013-03-10 20:51:28

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2013-03-11 11:32:38

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2013-03-11 11:32:50

oj, dubbelskick, sorry! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela