emeliesform.blogg.se

60 min crosstrainer med träningsvärk.

Publicerad 2013-05-30 15:06:17 i Allmänt,

 
 
 
Alltså vilken jävla tortyr det var de första 20 minutrarna på crosstrainern. Jag har träningsvärk i bröst, rygg och axlar och helvete vad det kändes varje gång jag rörde mina armar! 
Dessutom kom jag iväg så sent strax efter 12.00 så jag var lite hungrig i början.
Men efter 20 min släppte allt, vilket var otroligt skönt!
För hur kul hade det varit att stå på crosstrainern i en timme och bara tänka på mat och träningsvärk? 
Det blev alltså en timme på crosstrainern idag som konditionsträning!
 
Dagens andra tortyr blev träna mage med träningsvärk i magen sen IWn härom kvällen! Men det gick bra ändå!
 
Det är inte varjedag som frukosten serveras strax efter 14.00, men så gott det kan vara med lite ägg!
 
Nu tänker jag duscha sen ska jag lämna tillbaka böcker på biblioteket, möta upp min tjej och handla kvällsmat.
Sen tänkte vi sätta oss i folkets park, dricka vin och lyssna på glasvegas!
Någon annan som ska dit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela