emeliesform.blogg.se

Blod, svett och lycka!

Publicerad 2013-05-02 21:16:20 i Allmänt,

 
 
Alltså jag är fortfarande endorfinhög!
 
Jag har alltså precis sprungit mitt livs första lopp! Vilken känsla! Jag är så otroligt stolt över min insats!
Jag har haft som mål hela tiden att klara springa Vårruset under 40 min. Och jag sprang i mål precis när runkeeper-rösten sa 35 min. ALLTSÅ 35 MIN!!!?? Jag är så himla stolt över mig själv och min älskade kropp som orkade när jag ville kötta som fan!
 
 
OBS jag ramlade såklart.......innan loppet ens hade börjat. Så HIMLA TYPISKT MIG!
Men jag klarade det trots blodigt knä :)
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och planera ett grymt pass på gymmet imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela