emeliesform.blogg.se

Fredagsben.

Publicerad 2013-05-03 10:33:27 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
 
Jag hade verkligen svårt att somna igår, jag kunde inte riktigt slappna av. Jag var så himla glad över hur det hade gått på Vårruset, så jag låg och tänkte på det. Haha.
 
Idag ringde väckarklockan vi sju och efter en kopp kaffe var jag på gymmet.
Jag tyckte att det var dags för ett benpass idag för det kändes som om det var längesedan jag hade det. (Jag borde skaffa mig en träningskalender så jag har koll på hur jag tränar)
 
Alltså gud, sjukaste benpasset på länge! När jag trodde att vi var klara på gymmet hade min tjej en överraskning till mig...vi skulle nämligen avsluta med jägarvila. 3x 10 sek. Efter det kunde jag knappt gå i trappan när vi kom hem! 
 
Denna helgen är min jobbhelg! Nu ska jag äta frukost, kokosgröt<3 Sen är det dags för mig att bege mig mot jobb!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-05-03 21:16:01

Jag undrar ju vad jägarvila är för nåt? jag får nog googla..... puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela