emeliesform.blogg.se

Great start!

Publicerad 2013-05-13 08:32:54 i Allmänt,

 
God morgon!
 
Idag ringde väckarklockan 06.07. Målet var att jag skulle bege mig ut och springa innan sju!
Två koppar kaffe och två ombyten senare begav jag mig ut!
Alltså det är sjukt svårt att veta hur man ska klä sig? Min tjej sa att det var ca 10 grader ute. Jag tog först på mig ett linne men bytade sedan om till en funktionströja. Men precis innan jag begav mig ut så tog jag på mig linnet ändå.
Vilket jag är väldigt glad över att jag gjorde! Det var lite kallt i början men jag blev ganska snabbt varm!
Det var så tungt emellanåt, men så skönt  samtidigt! Och det känns ju så bra när man har sprungit klart! Jag sprang 6.5km idag också. Jag är jävligt imponerad över mig själv och min kropp, så mycket jag har utvecklats på de senaste månaderna! Jag menar det var ju inte alls längesedan jag började springa? Då klarade jag inte så mycket heller. Men nu? Jag har på sprungit 6.5km två gånger på fyra dagar?? Helt sinnes! Tack min fantastiska kropp!!
 
Jag insåg nyss att jag skulle skriva om periodisk fasta förra veckan, men glömde visst det.
Men jag hinner inte nu, för jag ska in i duschen sen ska jag luncha med en arbetskollega innan jobb!
 
Puss på er, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-05-13 12:55:19

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela