emeliesform.blogg.se

Livstecken pt2.

Publicerad 2013-05-28 13:57:46 i Allmänt,

 
 
 
Hej alla fina!
Har ni saknat mig?
 
Jag lever. Jag har inte haft tid/möjlighet att sitta vid en dator sen i Torsdags! Ganska skönt faktiskt.
 
Här kommer lite rapport om hur min träning/kost har gått:
 
I Torsdags var det ju stora konditionsdagen! Jag bröt fastan redan vid 11.00 och åt salladsfrukost/lunch, för att jag inte ville vara så tung i magen när jag skulle träna vid 12.00. Jag körde en timme på crosstrainern, alltså den timmen gick så himla snabbt. Jag hade inte så mycket motstånd eftersom jag skulle köra i en timme, utan jag hade max 14 som motstånd. Sen avslutade jag med en halvtimme på löpbandet. Jag kunde bara springa i tio min, sen gjorde det ganska ont i min ben efter milen. Så jag gick raskt i tjugo min. Jag hatar att gå på löpbandet...vad är meningen med det? 
 
I Fredags begav vi oss med iväg tidigt med katt och tunga väskor mot min tjejs föräldrar som bor utanför Ängelholm.  Efter att vi lämnat av katten så begav vi oss mot Ängelholm för att träna där.
Roligt att komma till en ny anläggning, de har inte haft öppet så länge där. Och eftersom det är så nytt var allt så fräscht! Det blev ett biceps och tricepspass! Ett väldigt bra pass, och jag gillade gymmet!
Och när vi gick sa personalen "Tack för att ni har kommit hela vägen från Värnhem för att träna här" Fint!
 
Lördag och Söndag var vilodag! Min tjej och hennes pappa sprang Änglamilen i Lördags, så jag var och hejade på dem! Och såklart blev jag sugen på att träna!
 
Igår var jag på flera möten i Landskrona innan jag började jobba natten. Så det blev en ofrivillig vilodag.
 
Men idag! Äntligen får jag träna! Jag har redan varit iväg en sväng nu på förmiddagen med min tjej, det blev ett axelpass! Och ikväll ska vi på ett pass 45min IW! Så himla skönt!
 
Vi hörs senare, jag tänkte dela med mig av mitt träningsschema då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela