emeliesform.blogg.se

Onsdag, träna och jobba.

Publicerad 2013-05-22 12:11:20 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Idag har jag tränat rygg och axlar. Åh vad jag älskar att träna rygg och axlar! Jag älskar när axlarna "ploppar" upp under träningspasset. En stark rygg är något jag verkligen vill ha! Och så är det så roliga övningar när man ska träna rygg och axlar. 
Jag känner mig lite bättre i mina ben idag efter milen. Det känns mest tungt att resa/sätta sig. Och gå i trappor gör lite ont.
 
Jag vill egentligen inte skriva om vikt osv i denna blogg, men nu har jag officiellt gått ner 20kg sen september 2011. Det har varit en lång resa. Men det är inte förren nu som jag känner att jag har hittat rätt när det gäller kost ur ett viktminskningsperspektiv. OBS mår så himla bra hela tiden, och är inte dödsfukoserad på min vikt. Eller en viktnedgång överhuvudtaget. Jag vill bara att min kropp och jag ska må bra!
 
 
Jag ska hoppa in i duschen och bege mig mot jobb. Jag ska jobba kväll/jour/till imorgon förmiddag!
Jag slutar 12.00 imorgon och då stannar jag kvar i Landskrona och ska spendera timmar på gymmet och konditionsträna (vet ej om jag vågar springa). Kl 17.00 är det bowling och after work med jobb. Så det blir en lååååång dag imorgon och mycket packning att släpa på!
Men vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela