emeliesform.blogg.se

Seg start på dagen.

Publicerad 2013-05-29 09:51:35 i Allmänt,

 
 
God morgon!
 
Det var riktigt svårt att tagga till imorse när klockan ringde vid sju. Inte ens en kopp kaffe hjälpte. 
Men jag vaknade på uppvärmningen på crosstrainern och med musiken på maxvolym.
 
Idag var det alltså rygg och bröst som gällde. Ett riktigt bra och roligt pass. Jag är så sjukt darrig.
Men alltså vilken S J U K träningsvärk jag har i mina axlar? Helt sinnes!
 
Förlåt för ett extremt tråkigt inlägg, men jag ska kasta i mig min kokosgröt och klä på mig för sen ska jag iväg och jobba. Alltså alltid denna stress..men imorgon är jag ledig!
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela