emeliesform.blogg.se

Söndag, biceps och triceps.

Publicerad 2013-05-12 16:19:28 i Allmänt,

 
 
Hej alla fina!
 
Igår gick jag inte utanför dörren på hela dagen! Jag låg mest bara i soffan med min tjej. Det var så himla skönt att ha en sådan slapp dag!
 
Idag har jag tränat med min mamma och min tjej! Det blev biceps och triceps! Jag minns inte när jag tränade det sist? Jag kände mig frunktansvärt stark idag och tyckte att jag såg stark ut när jag kollade in mig själv i spegelen. (Jag tycker att det är viktigt att se sig själv, peppa sig själv och berömma sin kropp under passet!) 
Jag hade tänkt göra uppvärmningen på crosstrainern, men såklart var alla upptagna????
Så det blev löpbandet! Jag tycker att det är så svårt att springa långt på löpbandet, det var inte mitt mål idag heller. Men det blir liksom ganska tråkigt efter ett tag? Det är mycket roligare och springa ute? Och jag får mer energi om jag springer ute.
Men annars gick det bra på löpbandet, jag springer aldrig under 8.0 längre ett bra framsteg!
 
Idag har jag också skrivit en träningsplan inför nästa vecka. Skönt att veta i förväg och ha det planerat!  Jag är väldigt nöjd inför kommande vecka!
 
Nu ska jag baka chokladbollar med min tjej!
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela