emeliesform.blogg.se

TisdagsIW.

Publicerad 2013-05-14 19:36:30 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Imorse var jag på ett pass IW tillsammans med min tjej. Vi gick ju på IW nästan varje fredagsmorgon förr. Men vi har inte riktigt haft tid de senaste veckorna. 
Idag testade vi 45 min IW med en för oss ny instruktör! Vi har bara gått på 30 min innan.
Jag tycker inte att det var så stor skillnad på 30 min eller 45 min, det var inte jobbigare för att det var längre.
Jag har varit så himla trött i benen igår och idag pga all löpning och benpasset förra veckan. Så jag har hoppats på att det inte skulle vara så mycket fokus på ben idag på IWn. Men sen och andra sidan är det ju typ bara fokus på ben. 
Men det var kul med IW idag, det var längesedan sist. Jag ska försöka gå på fler pass.
 
En annan rolig grej är att idag fick jag på mig en klänning som jag köpte för ett år sedan. Jag köpte den för att jag tyckte att den var så himla fin! Den passade inte när jag köpte den, men jag har haft den som en "morot". Att jag en dag ska kunna ha den på mig. Vilken underbar känsla när blixtlåset gick att stänga! 
 
Imorgon är jag ledig och har planerat in ett långpass på gymmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela