emeliesform.blogg.se

Torsdag, träna, jobba, sova.

Publicerad 2013-05-16 09:28:21 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej på er!
 
Idag har jag och min mamma tränat ben! Det var riktigt jobbigt idag eftersom jag redan är så himla trött i mina ben. Men eftersom det kändes jobbigt för att jag var så trött så fick jag ju pressa mig ännu mer under alla övningar!
 
Igår var jag ledig,då passade jag också på att ha ett riktigt långt pass på gymmet och tränade tre stora musklegrupper. Nämligen: rygg, bröst och axlar!
Och givetvis var det rodd som uppvärmning...alltså så mycket hat jag har till rodden. 
Men annars var det ett kul pass eftersom rygg, axlar och bröst är mina favoriter att träna!
 
Imorgon står biceps och triceps på träningsschemat!
 
Nu ska jag strax iväg och jobba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela