emeliesform.blogg.se

Träningsschema och kärlek till er.

Publicerad 2013-05-19 20:12:10 i Allmänt,

 
Hej på er!
 
Här har det varit tyst några dagar. Ibland blir jag lite stressad av bloggen, och jag har känner att jag inte riktigt har hittat hur jag ska skriva än. Eller vad jag ska fokusera på. Men i helgen har jag fått höra en massa fina saker från vänner och bekanta så jag har fått en liten "nytändning". Tack för att ni är så fina och peppande!
 
Jag har en ny tradition och det är att jag varje Söndag planerar kommande veckas träning. Och jag tänkte börja skriva det här i bloggen också!
 
Såhär ser nästa vecka ut:
 
Måndag: Löpning. Jag har inte riktigt bestämmt distans än, utan jag väntar och ser hur det känns imorgon.
 
Tisdag: Då blir det ett benpass.
 
Onsdag: Då blir det favoritgrupper som axlar och rygg! 
 
Torsdag: Den stora konditionsdagen! Jag tänkte kötta på crosstrainern och löpbandet! Jag siktar på minst 60 min på crosstrainern och 30 min på löpbandet. (herrejävlar....)
 
Fredag: Bröst, biceps och triceps. 
 
Sen tänkte jag ha vila på helgen. Men vi får se!
 
Jag känner att jag verkligen mår bra av periodisk fasta och mejerifritt! Jag mår bra hela tiden, jag känner mig piggare. Och jag håller mig mätt längre och småäter inte.
Jag äter mellan 12-20 ( Jag äter nästan aldrig senare än 18.00). Och sen fastar jag fram till min första måltid som brukar vara vid 12. Jag trivs väldigt bra med det just nu.
 
Och jag märker och känner framförallt att det den senaste tiden att det händer så mycket saker med min kropp. Hur den börjar formas och även att jag går ner i vikt.
Det känns så bra just nu med allt.
 
Och era fina ord betyder oehört mycket, det ger mig extra energi och ork. Ni är så fina!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela