emeliesform.blogg.se

Träningsschema v.22,

Publicerad 2013-05-28 22:20:04 i Allmänt,

 
 
 
Hej!
 
Det var nog ett tag sedan jag var på IW? Fötterna domnade efter ett tag och jag mådde illa pga det var jobbigt!
Jobbigt men skönt! 
Jag är så fruktansvärt trött i benen! Varför vet jag inte?
Innan IWn värmde vi upp med 5km cykling, kanske därför?
Efter IWn köpte vi med oss kebabsallad hem eftersom vi var trötta och hade noll matinspiration.
Det ska bli så himla skönt att gå och lägga sig nu alltså.
 
Här är mina träningsplaner för veckan:
 
Måndag: Vila.
 
Tisdag: Axlar och IW.
 
Onsdag: Bröst och rygg.
 
Torsdag: Kondition och mage.
 
Fredag: Löprunda.
 
Lördag: Ben och rumpa.
 
Söndag: Biceps och Triceps.
 
Det blir bara en vilodag denna veckan eftersom jag har haft tre vilodagar nu fram till idag. Så jag har extra mycket energi!
Fast inte just nu, nu vill jag sova!
 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela