emeliesform.blogg.se

Träningsvärk och ryggträning.

Publicerad 2013-05-04 10:22:35 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
När min väckarklocka ringde strax innan halv sju så kände jag absolut inte för att gå upp och träna. Men efter att jag klarade en bana på candy crush och hade druckit en kopp kaffe så kändes det mycket bättre!
 
Idag tycket min tjej att vi skulle ha ett ryggpass!
 
Ryggpass= uppvärming på roddmaskinen. Alltså jag hatar roddmaskinen...Den är så jobbig och tråkig. Och jag har redan fått tre nya blåsor i mina händer av roddmaskinen. Kul.
Men träna rygg kanske är min nya favorit på gymmet!
 
Men alltså SATAN vilken träningsvärk jag har i lår och rumpa! Det var längesen jag hade det, så det känns riktigt bra att jag har det! Haha lite sjukt att jag längtar efter träningsvärk?
 
Nu har jag bråttom som vanligt. Jag ska jobba dygn, jippy! Och imorgon ska jag på middag med mina gamla skolkompisar! Sist jag var på det hamnade jag ju i sockerträsket och blev sjuk. Men jag har anmält "specialkost" från och med nu!
 
Nej nu ska jag rusa till tåget!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-05-06 16:25:11

Rodd är B Ä S T!!!!! :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela