emeliesform.blogg.se

Vårruset!

Publicerad 2013-05-02 11:18:08 i Allmänt,

 
Hej!
 
Nu gick det visst några dagar igen!
 
Idag är det ju Vårruset!! 
 
Jag har varit med i två lopp tidigare.
Det första 2009, Landskrona stadslopp. 5km jag sprang ca 500 meter sen dog jag. Så jag gick hela loppet. Och när jag kom i mål "firade" jag med att ta en cigg! jippy!
 
Förra året så var jag med i blodomloppet här i Malmö 5 km. Vi var anmälda i promenadklassen, men vi sprang ändå lite. Jag sprang mer än vad jag gjorde 2009. Men inte hela, för det orkade jag inte.
 
Ett av mina stora mål 2013 var att klara springa 5 km och det klarade jag ju i April!
Och nu är ju mitt mål att vara med i ett lopp och springa 5 km! Och den chansen har jag ju idag! Jag är så enormt peppad och nervös!!
 
Jag hoppas att ni håller tummarna för mig ikväll! 
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela