emeliesform.blogg.se

Vilken härlig dag, osv.

Publicerad 2013-05-07 21:03:54 i Allmänt,

 
Hej på er!
 
Imorse var det ett långt och riktigt bra pass bröst som stod på schemat!
Alltså jag älskar att träna, jag älskar själva känslan när jag är på gymmet! Alla endorfiner efteråt, lyckoruset eftersom att det känns så himla bra.
Jag kom på mig själv med att tänka idag "bröst är nog det bästa jag vet att träna" men sen kom jag på att det tänkter jag om allt jag tränar? Haha. Jag kanske ska sadla om någongång och bli pt? haha.
 
 
Idag har jag hjälpt min kompis Anna med att köpa skor. Sen har jag och min tjej druckit kaffe i solen och löst sodoku. Mysigt.
 
Jag har precis kommit hem efter en kvällspromenad på en mil! Så himla skönt att avsluta denna dagen med en promenad!
 
Imorgon ska jag in till Landskrona på jobbmöten. Sen ska jag fira min tjej som fyller år!
 
Dagens bästa: gå till gymmet utan tröja! Gick även bara i linne nu på min kvällspromenad!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela