emeliesform.blogg.se

Changing of the seasons.

Publicerad 2013-10-03 14:05:21 i Allmänt,

 
 
Skrattar högt varjegång jag ser hur förra inlägget blev på datorn! Jaja, nu får det vara så!
 
Jag är ledig idag och var det igår också.
Igår var allt upp och ner. Vaknade med en mensvärk som inte gick över, som sedan blev en huvudvärk som blev illamående. Ja.. helt enkelt inte min dag. Jag låg i soffan exakt hela dagen och gjorde ingenting. Förutom att skrapa ur det sista jordnötssmöret ur burken!
 
Det godaste jordnötssmöret jag har smakat!
 
Idag när jag vaknade så hade jag fortfarande huvudvärk.Men valde att ignorera det. 
Jag tänkte vara lite wild&crazy och äta frukost innan jag begav mig ut på en promenad och löpning. Men det var inte mitt bästa beslut pga jag kände mig så himla tung i kroppen hela tiden och mådde lite illa också. Det blev inte så långt som jag hade hoppats på. Men samanlagt kom jag ut på 8km blandat PW/löpning. Och det är jag faktiskt nöjd med!
 
Just nu sitter jag här med en kopp detox-thé från Pukka och ett glas varmt vatten med pressad citron i. Dubbel-detox?
 
 
Nu ska jag gosa lite med katten innan jag ska diska. Sen ikväll ska jag till gymmet med Sanne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela