emeliesform.blogg.se

En måndag i Oktober.

Publicerad 2013-10-07 09:53:42 i Allmänt,

 
 
 
Hej på er!
 
 
Då var jobbhelgen slut. Eller den var slut igår eftermiddag. Idag är jag ledig, wiiii! Dagen ska jag spendera hos min mamma. Jag sitter här i träningskläder och har precis ätit upp min kokosgröt. 
Alltså har ni tänkt på en sak? Eller jag har i allafall tänkt på en sak. Nämligen att träningskläder är de skönaste kläderna. Därför tänker jag ha på mig träningskläder hela dagen, fast jag inte ska träna förrens ikväll!
 
Helgens träning, är inte så mycket direkt. Två långpromenader har jag i allafall hunnit med. Riktigt skönt. Jag älskar oktober-luften! Det är absolut något speciellt med det.
 
Denna vecka jobbar jag inte så mycket, jag har en utbildning imorgon sen jobbar jag jouren onsdag till torsdag, sen är jag leeeeedig! Så skönt! Och jag hoppas på mycket träning denna veckan!
 
Hur ser er träning ut denna veckan?
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-10-07 22:29:36

Puss, det var en mysig dag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela