emeliesform.blogg.se

Ensam hemma.

Publicerad 2013-10-25 18:41:24 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Min helg började redan igår, fyra dagars ledighet. Jippy! Så himla skönt.
Igår låg jag i soffan större delen av dagen, jag kände mig lite låg och mådde lite illa. Det går magsjuka på jobb...men jag mår mycket bättre idag. Som tur är.
 
Idag har jag varit uppe sen strax efter fem på morgon och varit iväg hela dagen.
Nu är jag hemma själv med katten och myser. Jag äter rester från gårdagens köttfärsås direkt ur matlådan och ligger utsträckt i soffan med täcket. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen. Jag ska nämligen göra högskoleprovet. Så det blir en lång dag iväg imorgon också.
Jag hoppas att jag kommer iväg och tränar imorgon efteråt. Det lär jag behöva. Rensa tankarna efter en lång dag i skolbänken. Och då är ju det bästa att träna.
 
Ha en trevlig fredagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela