emeliesform.blogg.se

I can taste the fear, gonna lift me up and take me out of here. Don't wanna fight, don't wanna die. Just wanna hear you cry.

Publicerad 2013-10-28 10:42:16 i Allmänt, Träning,

 
 
 
Jag vaknade med en sjuk träningsvärk i mina axlar från gårdagens axelpass med Sanne. Jag tycker att det är så konstigt att en kan ha träningsvärk i axlarna..en konstig muskel att ha träningsvärk i.
 
Idag gick jag upp, slängde i en maskin tvätt. Gick till gymmet för 40 min på crosstrainern. Gick hem och satte igång en ny maskin tvätt. Gick ut på en PW i 40 min. Det var ganska kallt, blåsigt och lite regnigt ute. Men samtidigt skönt. Nu regnar det ännu mer ute. Riktigt mysigt. 
 
Jag jobbar inte så mycket denna veckan, idag och jouren imorgon. Sen är jag ledig mycket igen, haha. Det är ganska skönt att kunna lägga sitt schema.
Så med andra ord blir det mycket träning denna veckan, vilket jag ser fram emot!
Det är ju också sista veckan i Oktober, så det gäller att ta vara på den. Fast jag tycker att det märks så mycket att det snart är November, träden blir kalare, allt blir grått och vädret blir sämre.
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-10-28 21:30:12

... och på fredag regnar det. det svär jag på. :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela