emeliesform.blogg.se

Mina proteinbollar!

Publicerad 2013-10-03 16:11:51 i Allmänt,

 
 
 
Istället för att diska ställde jag mig och knåpade ihop några proteinbollar!
Vilken tur för er att jag kom ihåg hur jag gjorde, för det blev supergoda och fluffiga!
 
Recept:
 
3 skopor Caseinpulver med chokladsmak. (jag använder mig av MMSports Body Science Casein med Double rich chocolate-smak)
5 msk osötad mandelmjölk.
2 msk kaffe.
2-3 msk kokosmjöl.
2 msk kvarg.
 
Blanda allt till en gegga och rulla i kokosflingor om du vill!
Superlätt och supergott!
 
 
De med kakaonibs på har jag blandat choklad-caseinet med proteinpulver med ananassmak. Det blev också supergoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela