emeliesform.blogg.se

Back Attack.

Publicerad 2013-09-25 12:10:55 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Jag känner att jag har kommit in i rätta träningsrutiner igen, så himla skönt! Och framförallt så börjar jag se lite resultat när det gäller muskler, jag tycker att det börjar hända lite grejer! Och det om något är fruktansvärt peppande!
 
 
Igår efter att ha jobbat natten och haft APT-möte på morgonen, så missade jag mitt tåg hem, så jag fick vänta på nästa och kom hem två timmar efter jag slutat istället för en. Trött och frustrerad gick jag in på MM sports här i Malmö och tröstshoppade nytt protein och casein-pulver och lite annat smått och gott. Och genast kändes det bättre! ( Och ja, jag tröstshoppar träningsgrejer!)
Så när Sanne kom hem, gjorde jag hennes favorit caseinbrownie/mugcake-kalla det vad du vill, som melleis innan vi begav oss till gymmet. Jag minns inte när jag tränade på kvällen sist.....men FYFAN. Jag lider med alla som bara kan träna på kvällen. Det är så mycket folk....sen att jag är ganska känslig när det kommer till folkmassor säkert bidrar till att jag tycker att det är extremt jobbigt.
Och jag fick ro som uppvrämning, och ni vet ju vad jag tycker om det.
Annars var det ett av de sjukaste magpassen. Jag har inte tränat mage på år höll jag på att skriva. Men jag minns seriöst inte när? 
Och jag körde tabata på alla magövningar också....
Såhär svettig kan en bli efter planka med tabata-intervaller!
 
 
Idag väckte Sanne mig med en kopp kaffe vid sju. Och strax innan åtta begav jag mig ut på min morgonpromenad! Fy vad kallt det var idag!, Jag hade premiär med långa strumpor och vantar med avklippta fingrar. Men alltså ibörjan innan jag fick upp pulsen var det nästan för kallt. Men sen blev jag varm och svettig istället för att frysa. Det blev 6km idag.
När jag kom hem drack jag lite celsius innan jag begav mig mot gymmet.
Idag var det dags för att försöka bygga lite ryggmuskler! Jag tycker att det är jättesvårt att får ryggmuskler :(
( alltså synliga, ner en spänner sig tex ) Jag har noll ryggmuskler, men snart så!
 
När jag kom hem var jag hungrig och gjorde frukost. Kokosgröt som alltid!
 
Till min kokosgröt mixade jag lite osötad mandelmjölk med blåbär, det smakade glass!
Och såklart en klick jordnötssmör, jag har fått dille på jordnötssmör!
 
Idag är det dags för ännu ett jourpass på jobb...börjar bli lite trött. Men när jag går av imorgon kl 12.00 har jag helg! Så himla skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela